Pizza hele uken og litt til

Jeg kunne spist pizza nesten hver dag, da den kan varieres i det uendelige selv om en ikke bruker hvetemel eller gjær. Pizza er en Italiensk rett som består av en bunn toppet med ulikt fyll, som for eksempel tomat, ost og kjøtt.  Retten kommer opprinnelig fra Italia med tynn bunn, men er blitt videreutviklet i Usa  med tykkere bunn og mer fyll og har derfra spredt seg til store deler av verden.

 Pizza kan varieres i det uendelige når det gjelder smaker. Den kan serveres flat, innbakt og som snurrer.

I dette innlegget har jeg samlet noen av mine favoritt pizzaer, håper du også finner din favoritt blandt disse.

Hvit pizza her

En av de mest populære pizzaene, spennende, litt annerledes og veldig smakfull.

Sellerirot pizza uten melerstatning her

En av de siste pizzaene jeg laget og tok utgangspunkt i blomkålpizza. Kan fort bli en favoritt til flere enn meg.

En av de aller beste lavkarbo pizzaer her

Når jeg postet denne oppskriften fikk jeg mange positive tilbakemeldinger på hvor god denne pizzaen var og at det var bra at det ikke var ost i bunnen.

Porsjons fathead pizza her

Fathead pizza er vel en av de som lages mest på lavkarbo kosthold. Denne bunnen er veldig grei å lage opp og fryse ned, da er det bare til å ta opp fra fryser, ha på fyll og du har middag på  ca 15 min i en travel hverdag.

Pimpa “Grandiosa” her

Enkel og smakfull pizza som ofte går i glemmeboken.

Oste pizza her

En av de aller, aller enkleste lavkarbo pizzaer med tynn sprø bunn. Kan lages i stekepanne og stekeovn.

Blomkålpizza her

Hvis du ikke har testet ut den trendy blomkålpizzaen ennå, ja da er det på tide å prøve.

Meatza pizza her

Meatza pizza består av kjøttdeig bunn og er mye, mye bedre enn det høres ut. Et skikkelig lavkarbomåltid som metter godt dette her.

Pizza snurrer her 

Pizzasnurrer er vel noe av den beste turmaten jeg vet. Di er gode både varme og kalde. Det er så deilig å ha på lur i fryseren til travle dager, bare til å ta opp og varme i stekeovn. Disse spiser hele familien om di er på lavkarbo eller ei

Valentine pizza er valgfri bunn, topper med et fyll vi liker og lager hjerter av pepperonien, så har du en skikkelig kjærlighets pizza.

God helg

Håper du fant din egen nye favoritt  blandt pizzaene.

 

Følg meg gjerne på instagram – lavkarbomedhanne – for mer bilder og inspirasjon

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg