Søndags frokost

 

Søndag og lat start på dagen. Selv om jeg sto opp kl 05.30  Jeg er tillhenger av søndags frokoster da dette er en dag vi som oftest ikke skal rekke noe.  Idag ble det pannekaker etter denne oppskriften her  servert med bacon og fibersirup gold. Bare elsker søtt og salt isammen på pannekaker.

Jeg er en person som synes kjøkkenduppeditter er noe av det kjekkeste man kan ha.  Pannekakene idag ble stekt i et pannekakejern som er en genial unødvendig duppeditte egentlig.  Før jeg begynte å lage lavkarbo pannekaker sto det faktisk i esken og støvet ned i noen år, nå blir det brukt stadig vekk. Den dagen det tar kveld, må jeg faktisk anskaffe meg et nytt, så avhengig er jeg blitt. Min siste anskaffelse på kjøkkenfronten er en airfryer, den er under utprøving, men det er magisk å steke bacon uten stekeos eller baconlukt i hele huset. Så det skal bli spennende å se hva jeg kommer til å bruke den mest til. Ha en magisk søndag.

 

#kjøkkenduppeditter #lavkarbomedhanne #blogger #pannekaker #søndag #frokost

4 kommentarer
    1. Kan du vise et bilde av pannekskejernet du har? Eventuelt hvor man kan få kjøpt det eller ett lignende? 🙂

      1. Heisann, jeg vet ikke hvor det ble kjøpt i sin tid da det er en gave. Det ser ut som et litt stort vaffeljern, men med flate plater inni. Et raskt google søk viser forskjellige jern, men Ellos hadde et tortillas jern til under 500 kr, det må da kunne lages pannekaker i også vil jeg tro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg