Mini baguetter

Dette er en deig med flere muligheter. Jeg bruker den til baguetter, pølsebrød eller hamburger brød. Fungere også som pizzabunn eller en hurtig focaccia/tynnbrød. På bildet har jeg laget mini baguetter, jeg halverte oppskrift og får da 4 stk baguetter. Jeg drysser litt sessammel over før steking for et litt rustikk utseende. Kan fryses og holder seg godt i kjøleskap i 3 dager.

Oppskriften jeg har brukt finner du her

Formene kjøpte jeg på nett og er Lekue sine.

#baguetter#lavkarbo#matfrabunnen#lavkarbomedhanne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg