HURRA bloggen er 1 år

Hurra bloggen er 1 år og det må feires. Idag er det akkurat 1 år siden jeg postet mitt første innlegget på bloggen, tenk at jeg skulle bli matblogger. For meg er det viktigheten av å formidle at lavkarbo er vanlig mat fra bunnen, uten stivelse, og andre unødvendige tillsetninger som først fikk meg inn på intsagram , så på blogg, for å samle oppskrifter og gjøre det lettere  for deg som bruker å finne frem til de forskjellige oppskriftene.

Håper du har kost deg like mye som meg med bloggen dette året og tusen, tusen takk til alle dere som sender meg positive tilbakemeldinger, dere er unike og gir meg glede og energi til å ha lyst å fortsette med dette.

Dere som gir kritikk og negativ tilbakemelding er også viktige,  kritikk kan bare gjøre meg bedre som blogger og måten jeg formidle oppskrifter på.

Når oppskrifter skrives er det viktig å få med så mye informasjon som mulig, men det er fort gjort å glemme eller overse ting som kan virke ubetydelig, men som igjen er superviktig for andre, for å få forståelse av oppskrift og fremgangsmåte.

Så det er vel egentlig alltid et forbedringspotensiale.

Bloggen er bygget opp uten støtte, sponsorer eller midler fra andre. Det er kun egen interesse for mat som driver meg til å ville formidle lavkarbo oppskrifter. Det er en dyr hobby jeg har, da det å utvikle oppskrifter ikke alltid blir like bra på første forsøk, noen ganger blir det ikke bra i det hele tatt, men du verden så kjekt når det blir akkurat slik jeg hadde tenkt meg, etter mye prøving og feiling.

hint, hint om noen føler for å sponse 🙂

At jeg har lykkes med en oppskrift får jeg bekreftelse på av dere supre følgere. Når dere sender meg meldinger om hvor godt det smaker og tagger meg når dere deler bilde av maten  dere har laget etter oppskriften jeg har delt.  Det varmer et lavkarbo hjerte. Dere er fantastiske mennesker, det er dere som gir meg lyst til å fortsette med å formidle oppskrifter.

Gleder meg til årene fremover, blir spennende å se hva de bringer.

 

 KLEM HANNE

 

Følg meg gjerne på Instagram – Lavkarbomedhanne – for mer bilder og inspirasjon

 

8 kommentarer
    1. Woohoo, gratulerer så mye med 1-årsdagen! 😀
      Jeg håper du feirer med en oppskrift på en god og saftig bursdagskake – lavkarbo og uten gluten 😉
      Skal gradvis i gang med livsstilsendring, og bloggen din kommer jeg nok hyppig innom på jakt etter gode oppskrifter 🙂
      Nyt dagen!

      1. Woohoo ja tenk alt 1 år er gått. Alle lavkarbo kaker er glutenfrie og jeg kan sterkt anbefale flere av oppskriftene jeg har delt. Det er forskjellig vanskelighetsgrad, men gode alle sammen. Den enkleste er nok rullekake. Ha en nydelig dag.

    2. Gratulerer så mye med 1 års dagen i går😍har du regnet ut hvor mange “retter” du har lagt inn??

    3. Gratulerer med 1 års dagen for bloggen…sånn litt på etterskudd🎉🌻👋Er SÅ GLAD jeg fant deg,og alle de fine oppskriftene du deler🙏Jeg er jo nybegynner i dette med lavkarbo,så da er det fint med sånne gode oppskrifter…du gjør det så innbydende og delikat😊Lykke til videre🌻
      Mvh.Line

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg